poniedziałek, 4 lutego 2019

Łazi to za mną i łazi, jak ta mgła

Link do łażenia 



6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholera, chciałem poprawić swoją odpowiedź, a usunąłem twój wpis. Ech, bolszaja technika, w której się gubię. Odpowiedź więc wpiszę mimo:
      Założyłem kordowiec protonmail. Jakoś trzeba walczyć z powszechną inwigilacją. Choć może niektórych dowartościowuje, że fejsbuk o nich stale myśli (wreszcie ktoś!), to mnie wkurza, że kiedy wpiszę do wyszukiwarki "ceny skupu żywca wieprzowego", potem przez tydzień wyświetlają mi się w reklamach zdjęcia polityków PiS - u.
      PS Mrozi u ciebie?

      Usuń
  2. Nic to dziwnego Gazdo, że łazi...przepiękne w muzyce i w słowie, choć nic z tego nie rozumiem, poza tym, że rozum domyślać się każe iż na chwałę Pana... bossskie... jak ta mgła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł "Adoration". Adorować można bóstwo, kobietę, ale też kiełbasę szynkową. Więc nie wiadomo, o co chodzi, poza tym, że łazi.

      Usuń
  3. upewnij sie ze jest .ch nie .com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapomnialem dodac: zimno bylo, w sobote rano -28*C. psu lapy zamarzly. kupilem mu wczoraj buty, ale beda za male. takich rozmiarow nie robia.

    OdpowiedzUsuń