niedziela, 1 września 2024

 Rykowisko

Koło północy obudził mnie ryk. Jelenie, pomyślałem i wyskoczyłem z łóżka. Jakież był moje rozczarowanie, gdy zamiast walczących byków zobaczyłem na polanie kilka terenówek. To, jak mawiała babka, "modzież z Modowa" wspinała się mechanicznie na poczekajskie grillowisko w celu odbycia rykowiska. W mglisty poranek poszedłem na Poczekaj z nadzieją zastania tam trupów, na których mogły żerować jakieś drapieżniki godne sfotografowania. Znów się zawiodłem, bo w grillowisku i okolicznych krzakach powiększyły się jedynie stosy śmieci. Trupy zwieziono wcześniej.



2 komentarze:

  1. Dach do remontu,ale fotowoltaika jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jedynie ten panel jest w dobrym stanie, choć od wschodu pozatykano większe dziury kawałkami papy. Całość trzyma się siłą przyzwyczajenia i pomalutku se gnije. Może ze dwie zimy jeszcze postoi.

      Usuń