sobota, 25 maja 2024

 Intenzívne búrky





 

4 komentarze:

  1. Intenzívne búrky dávajú krásnu dúhu. A blesky.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Áno albo potocznie: Hey! Dúhy łatwo sfotografować (kto by pomyślał!), ale nocne blesky już nie, bo choć kiedyś mi się chciało wyczekiwać, teraz chodzę spać z kurami i żadne gromobicia mnie nie ruszają. Od dwóch dni, mimo prognoz, już nie ma burz na górach. Jestem rozczarowany, bo miałem zamiar zdobyć coś do Korony Karpat, ale ostrzeżony przez RCB, nie wychodzę z chałupy i z nudów piekę prozioki.

      Usuń
  2. Do czego służy tyczka widoczna na drugim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To krzesełko zrobiłem dla sów, które nocą polują na trawniku przed domem. Wcześniej siadywały na przypadkowo wbitym cienkim patyku i chyba było im niewygodnie.

      Usuń