czwartek, 18 marca 2021

I wszystko rozśpiewało się wokoło

 




4 komentarze:

  1. budki dla nietoperzy tylko po stronie polnocnej !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie radzą: "Skrzynki należy zawieszać w miejscach osłoniętych od wiatru i deszczu, nasłonecznionych. Najkorzystniejsza jest wystawa południowa, od południowo-wschodniej do południowo-zachodniej. Część skrzynek może znajdować się również w miejscach lekko ocienionych". Ja powiesiłem na południowej ścianie, lekko zresztą ocienionej przez gruszę i zdaje mi się, że miejsce jest dobre, bo kiedy malowałem tę ścianę, z dziur między gratyną a ramą okienną wylatywały nietoperze tam schowane.

      Usuń
  2. Czy to jest sikora bogatka, czy jakaś inna odmiana? Porównywałam zdjęcia z wiki i wychodzi na bogatkę zwyczajną. A na zdjęciu chyba samiczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie się tak po sprawdzeniu wydaje, choć mogę się, mylić, bo ornitolog ze mnie żaden. Dziś rano, mimo śnieżycy, sikorki znów zaglądały do budki.

      Usuń